Sitemizde şuan toplam 6546 film bulunmaktadır.

Ghajini izle

1
14.091
FILM BILGILERI 3 sene önce eklendi
Ghajini izle
Ghajini izle, Ghajini full izle, Ghajini türkçe dublaj izle, Ghajini hd izle, Hindistanın önde gelen iş adamlarından şanjay bir gezi sonrası nişanlısını evde ölü bulur kendide başına ağır bir darbe alarak hafıza kaybına uğrar. Kendine geldiğinde ilk işi nişanlısını öldürdüğünü öğrendiği ghajini nin peşine düşmektir. Aksiyon, dram ve gizem içerikli konuya sahip olan Ghajini’nin senaryosunu Piyush Mishra yazmıştır. 25 aralık 2008 tarihinde vizyona giren Ghajini 183 dakika süren bir filmdir. Aamir Khan Ghajini filminde başrol oynamaktadır.

Tür: Aksiyon Filmleri, Dram Filmleri, Gizem Filmleri, Hint Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

Yapım: 2008

IMDB Puanı: 7.3

Yönetmen: A.R. Murugadoss

Oyuncular: Aamir Khan, Asin Thottumkal, Jiah Khan, Pradeep Singh Rawat, Anjum Rajabali

Etiketler:

BENZER FILMLER
YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Ghajini izle” filminde 27 Yorum bulunuyor.
  1. hako - 2 sene önce demiş ki:

    Tipik bir hinndu sacmaligi

  2. Jack Gabriel - 3 sene önce demiş ki:

    Ghaji köpeğini öldürdüğü an bosaldim 😀

  3. başak - 3 sene önce demiş ki:

    Bence hint filmleri çok güzel birde içinde aamir khan varsa olay bitmiştir izlemeyenler büyük kayıp içinde bence

  4. seda - 3 sene önce demiş ki:

    Aamir khan çok başarılı yaa ☺özellikle bu filmde. Gerçekten bayıldım??

  5. ugur - 4 sene önce demiş ki:

    Admin altyazi yok bi zahmet el atsan

  6. methi - 4 sene önce demiş ki:

    ikinizin aşkına aşık oldum love you kalpana love you amır khan

  7. emirhan - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar Aamir khanın hintçe olan hiçbir filminin türkçe dublajı yok

  8. eneskoo - 4 sene önce demiş ki:

    bu filmm cinayet cinayet dünyada ve yeryüzünde böyle filmler çekilirmiydi bir haftee etkisinde kaldım

  9. EMRE BAYSAL - 4 sene önce demiş ki:

    film yarımmı arkadaslar ?

  10. nil - 4 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar süper aamir khanın her çoçuk özeldir 3 aptal ve dhoom 3 filmlerini de izleyin

  11. ibrahim - 5 sene önce demiş ki:

    yanliz var ya oyle bir aciklama yazmissiniz ki sorma gitsin ooh 😀

  12. Berivan Yaman - 5 sene önce demiş ki:

    Bu adama hayranımm . Çok hemde çok güzel bi film olmuş . İzlemeyenlere tavsiyem hiç terddüt edmeden izleyin inanın çok beğeneceksiniz

  13. gizem - 5 sene önce demiş ki:

    mükemmel bi film hala etkisindeyim daha önce niye izlemedim diye kızdım kendime 🙁 böyle bi film görmedim tereddütsüz izleyin çok şey kaçırırsınız..

  14. delijojuk - 5 sene önce demiş ki:

    aamir khan’ın izlediğim ilk filmiydi bu ikinci izleyişim istesem bin kerede izlerim valla çok güzel herkese tavsiye edicem 😀 başarılar aamir khan

  15. Merve - 5 sene önce demiş ki:

    bn şimdi izlicem aamir khan ın en çok 3idiots filmini sevdim inş. bu da güzeldir

  16. Ece - 5 sene önce demiş ki:

    aamir khan hayranımdır her zaman şimdi izlicem eminim ki güzel bi filmdir 🙂

  17. erkan - 5 sene önce demiş ki:

    idare

  18. eda nur - 5 sene önce demiş ki:

    amır khan ın ılk ızledıgım fılmıydı cok guzeldı ıyıkı ızlemısımkı bu kadar basarılı bır adamı tanıdım basarılar aamır khan

  19. Berivan Işıklı - 5 sene önce demiş ki:

    bu film dramtik romantik ve oldukça hoş bi film aamir khanın bunun gibi başarılı imza attığı bir çok film var

  20. adam - 5 sene önce demiş ki:

    süper bir film. saçma falan değil .süper üstü bir film harika. Bu adamın tüm filmleri çok güzel

  21. can - 5 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar hindistan fimlerini öneririm bu filmde güzel ama üç aptal ve her çocuk özeldiri de izleyin

  22. Demir M. Hann - 5 sene önce demiş ki:

    Filim bir baş yapıt süper ötesi 3 aptal filimide çok güzel onuda izleyin amir khan filimleri saçma hollowod filimlerinden iyi Fanaa bu filimlerle tanımamı sağlayan şeyma mücahide ye teşekür ederim

  23. yıldırım - 5 sene önce demiş ki:

    Böyle bir filmde her bölümünde klibe şarkıyamı bağlar ya saçmalık

  24. fatma - 5 sene önce demiş ki:

    aamır khana bayılıyorum askım yaaaaaaaaaaaaaaaaa

  25. Tuğba - 5 sene önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL DİYOR ARKASAŞIM SEYDA AMA BENCE BİRAZ SAÇMA

  26. melis - 5 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar kesinlikle izleyin hayatınıza birçok değişikler olacaktır aamir khan bir tanedir zaten filmleri muhteşem 3 aptal her çocuk özeldir i de deneyin bence onlarda çok gzel bu arada dhroom 3 ü bulursanız Türkçesini linkini atabilirmisiniz

  27. VİLDAN - 5 sene önce demiş ki:

    SÜPER YA BAYILDIM RESMEN YA 😀